امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
دو شنبه 23 دی 1392برچسب:سریع الحساب, :: 14:15 ::  نويسنده : امیرحسین

بگو ای بندگانی که بر خود ظلم کردید از مهربانی خدا ناامید نشوید که خداوند تمام گناهان را می بخشد.
قل یاعبادی الذین أسرفوا علی أنفسهم لا تقنطوا من رحمة الله إن الله یغفر الذنوب جمیعا
سوره مبارکه زمر آیه 53



آهای مردم،تا می توانید شهوت رانی و بدحجابی کنید!

دختران هرچقدر می توانند بد حجابی کنند : لباس های بدن نما بپوشند,در خیابان عشوه گری کنند,موهایشان را به نمایش بگذارند و….

 بی خیال محرم و نامحرم فقط و فقط در این دنیا خوش باشید و با نامحرمان در خیابان ها اینگونه آب بازی کنید :

 

 



ادامه مطلب ...


ويليام هنري گيتس سوم مشهور به بيل گيتس (Bill Gates) رئيس و موسس شرکت مايکروسافت.

در حال حاضر مايکروسافت با بيش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص 25.3 ميليارد دلار در پايان سال مالي 2001 يکي از موفقترين شرکتهاي ايالات متحده امريکا و يکي از راهبران صنعت کامپيوتر بوده است



ادامه مطلب ...


آفتاب: رده‌بندی فوربس که مربوط به مارس سال 2013 است نشان می‌دهد که بیل گیتس آمریکایی با 67 میلیارد دلار و آمانسیو ارتگای اسپانیایی با 57 میلیارد دلار ثروت در رده‌های دوم و سوم ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفتند.
 
وارن بافت، لری الیسون، چارلز کوچ، دیوید کوچ هر چهار نفر از آمریکا، لی کا-شینگ از هنگ کنگ، لیلین بتنکورت و برنارد آرنو هر دو از فرانسه نیز رده‌های چهارم تا دهم ثروتمندترین افراد جهان را بدست آوردند.
 
همچنین براساس این رده‌بندی لیلین بتنکورت فرانسوی با 30 میلیارد دلار ثروت عنوان ثروتمندترین زن جهان را به خود اختصاص داده است.
 
فهرست فوربس در مجموع شامل نام 1426 فرد ثروتمند جهان است که ارزش کل ثروت آن‌ها بالغ بر 5.4 تریلیون دلار می‌شود که نسبت به رده‌بندی قبلی فوربس 17 درصد افزایش یافته است.
 
کشور آمریکا به تنهایی با 442 میلیاردر بیشترین تعداد میلیاردر را در فهرست فوربس به خود اختصاص داده است. قاره آسیا و اقیانوسیه با 386 نفر، اروپا با 366 نفر، قاره آمریکا با 129 نفر و خاورمیانه و آفریقا با 103 نفر در رده‌های بعدی از این لحاظ قرار گرفتند.
 
به گزارش ایسنا، بیشترین میزان افزایش ثروت نیز در رده‌بندی 2013 فوربس مربوط به آمانسیو ارتگا بوده که طی تنها یک سال معادل 19.5 میلیارد دلار به ثروتش افزوده شده است. مارک زاکربرگ و داستین موسکویتز با 28 سال سن جوان‌ترین و دیوید راکفلر با 97 سال سن به ترتیب جوان‌ترین و پیرترین میلیاردرهای جهان از نگاه فوربس هستند. در منطقه خاورمیانه نیز پرنس الولید بن طلال آل سعود با 20 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد شناخته شده است.


بر اساس شاخص میلیاردرهای سایت بلومبرگ که به رتبه‌بندی روزانه 300 نفر اول ثروتمندترین افراد دنیا می‌پردازد، ثروتمندترین افراد جهان در سال 2013، پولدار تر شده و در مجموع 524 میلیارد دالر بر ثروت خود افزوده‌اند.
بر اساس این رتبه بندی، دارایی های خالص میلیاردرهای برتر جهان در بازار به 3.7 تریلیون دالر در تاریخ 31 دسامبر سال 2013 رسیده است.
در سال 2013 بیشترین سود در صنعت فناوری بوده است، جایی که 28 درصد طی سال گذشته رشد یافته است.
از 300 نفر اولی که در رتبه‌بندی سال 2013 حضور دارند، تنها 70 نفر با کاهش دارایی طی 12 ماه گذشته رو به رو شده‌اند.
در میان ثروتمند ترین افراد جهان، بیل گیتس بیشترین بهره را از سال 2013 برده است.
با توجه به اینکه سهام مایکروسافت،بزرگترین تولید کننده نرم افزار درجهان، 40 درصد افزایش یافته است، ثروت گیتس با افزایشی 15.8 میلیارد دالری به 78.5 میلیارد دالر رسیده است.
بیل گیتس توانسته است در 16 ماه مي عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از کالوس اسلیم، سرمایه گذار مکسيكويي باز پس بگیرد

برگرفته از سایت ودصم



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 1853
بازدید کل : 175943
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content